Timeplan

For å se vår timeplan, meld deg på gruppetimer, gå til "Min Side", eller klikk HER

Om du har medlemskap til 349,- pr. mnd. har du tilgang på alle våre gruppetimer.

Se en beskrivelse av våre gruppetimer under bildet

Beskrivelse av gruppetimer

 

SH’ BAM: Timen inneholder 12 sanger med hver sin koreografi, alt fra listepop til velkjente klassikere og latinske rytmer.  Dette er en dansetime ALLE bør prøve.

BODYPUMP: Styrketrening til musikk som utfordrer deg og gjør deg sterk. I løpet av timen trener vi de største musklene ved bruk av vektstang.

GRIT:  LES MILLS konsept med høyintensiv intervalltrening.  Timen varer i 30 min . Vi bruker vektstang, vektskiver og egen kroppsvekt. Her trener du i høyt tempo til tøff musikk.

BODYSTEP: Et energisk Les Mills konsept på 45 min, der du bruker stepkasse som treningsverktøy. Effektiv og tøff kondisjon- og styrketime med masse energi.

 RPM: Les Mills sitt sykkelkonsept på 30 min som er effektiv og har høy intensitet.

Slynge: Slyngetrening er en form for styrketrening som er effektiv for både støttemuskulatur og bevegelsesmuskulatur. I tillegg vil du øke funksjonell muskelstyrke, utholdenhet, koordinasjon og balanse.

Sykkel: Kondisjonstime på sykkel med inspirerende musikk og instruktør.

Crosstraining: Timen er basert på en rekke tøffe øvelser som utføres separat i effektive intervaller. Dette er en time som passer til deg som har trent tidligere. Instruktøren pusher deg til å ta ut det lille ekstra.

Sirkeltrening: Stasjonstrening i sal. Både kondisjons og styrke! Vi jobber i intervaller. Denne timen passer alle,  du bestemmer selv vekt og motstand under timen.

PulMix 30/Kondisjon 30: Kondisjon i sal/spinningsone- vi jobber i intervaller 30 min!

Kettlbell Tekknik og Trening 25: Teknikk/ introtime for bruk av kettlbell. Kettlbell 30 : Timen fokuserer på god teknikk og er en kombinasjon av styrke- og kondisjonstrening. Vi jobber ofte i intervaller hvor vi gjør flest repetisjoner på gitt tid. Teknikk 25 må gjennomføres først!

Styrke og Core 55: Fin styrketime for hele kroppen etter behagelig musikk. Vi bruker god tid på hver enkelt muskelgruppe i koppen. Timen passer for ALLE!

Dynamisk uttøying: Få økt mobiliteten i leddene dine, etter rolig musikk. Finn roen og reduser muskelspenninger. Timen passer før eller etter trening!

Mage /Rygg 45: En rolig og enkel styrketime med hovedfokus på mage og ryggøvelser. Enkle øvelser som passer alle.